Returneringer og refunderinger

Refundering


For de fleste varer, i den usandsynlige situation, at dit produkt er defekt, kan du sende det tilbage til os for refundering eller ombytning inden for 30 dage efter modtagelsen


For at være berettiget til returnering, skal din vare være ubrugt og i samme stand som du modtog den. Den skal også være i originalemballagen


Returneringer


Når vi har modtaget og inspiceret din returnering, sender vi dig en e-mail for at informere dig om, at vi har modtaget din returnerede vare. Vi vil også underrette dig om godkendelsen eller afslaget af din refundering. Hvis du godkendes, vil din refundering blive behandlet, og et beløb vil automatisk blive krediteret til dit kreditkort eller den oprindelige betalingsmetode inden for et vist antal dage


Forsinkede eller manglende refunderinger


Hvis du endnu ikke har modtaget en refundering, bedes du først tjekke din bankkonto igen


Kontakt derefter dit kreditkortselskab, det kan tage lidt tid, før din refundering officielt bliver registreret


Kontakt din bank. Der er ofte en behandlingstid, før en refundering bliver registreret


Hvis du har gjort alt dette og stadig ikke har modtaget din refundering, bedes du kontakte os via chat eller på kontakt@beautysweden.se


Ombytninger


Vi erstatter kun varer, hvis de er defekte eller beskadigede. Hvis du har brug for at bytte til samme vare, skal du sende en e-mail via vores kontaktformular


Returfragt


Bemærk at du som kunde selv betaler for fragt ved returnering eller ombytning, medmindre det drejer sig om en defekt eller beskadiget vare


Kontakt os på kontakt@beautysweden.se for at oprette en returnering. Vi vil instruere dig via e-mail om, hvor du skal sende din vare retur